Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 6 december 2012

Fåfäng dröm..

Varje dag denna veckan har jag ställt klockan på 06.45 eftersom jag ska köra våran 7-åring till skolan vid åtta-tiden..
Men varför ställer jag klockan?
För att jag har nån slags fåfäng dröm om att tjockisen plötsligt ska göra en helomvändning o sova ända till, typ 7!
Men jag vet ju innerst inne, att de finns inte på kartan..
Han vaknar kl 6, eller tidigare..
O ändå har jag återigen ställt klockan på 06.45, i hopp om att få vakna till de ljuva tonerna som den spelar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar