Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 6 december 2012

Egna steg!!

Korven stapplar omkring här hemma nu, hållandes i en av mina händer, i sina nyinköpta tofflor me halkstopp (så jävla fula så jag dör tyvärr, men de fyller sin funktion! De värmer hans iskalla ballerinafötter o de håller halkan borta)!
Men förut så testade jag att släppa handen, när jag såg att han hade siktat in sig på nåt han va påväg till!
O han tog några steg, själv!
Han kan, han kan!!!
Men de blev inte så många.. Hans humör va ur balans, o desamma gällde för mitt tålamod, så jag ville inte pressa varken honom eller mig mer än nödvändigt..
Men några steg är NÅGRA STEG! Wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar