Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 8 november 2012

Att köra bil sakta när man lyssnar på hög musik..

..är ungefär lika omöjligt som att förstå sig på logaritmer, upptäckte jag på väg hem från matten idag..
Tacka vet jag geometri! Där får man ju fram en viss logik i alla fall!
O finns de ingen logik så e de inte värt o lära sig tycker jag! Därför e logaritmer totalt onödigt (o så hatar, hatar, HATAR jag dem) (för jag fattar ingenting)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar