Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 9 november 2012

Att ha fredagsmys för sig själv..

Ikväll blir de bara jag på fredagsmyset! O så knorren då, men han somnar ju vid sju, halv åtta..
Va planerar man att göra?
Jag tänker gå o köpa godis (när knorr fortfarande e vaken) som jag sen kommer hetsäta som en galning så fort han somnat, för att få i mig så mycket gott som möjligt på kortast möjliga tid, för att sen kasta mig i säng, tidigt, tidigt! Med magen full av gotta!
Jag ser redan fram emot kvällens mys! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar