Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 27 oktober 2012

Mitt i!

Jag är mitt i högskoleprovet o min hjärna går på högvarv!!
Sist gång jag gjorde detta var problemet FÖR MYCKET tid, vilket gjorde att jag gick tillbaka o ändrade en massa svar, vilket sällan blir till det bättre..
Än så länge idag (efter mitt första provpass) är problemet rakt motsatt!
Tiden försvann som en vind!
Varje liten del tog liiiite längre tid än de fick, så mot slutet gick de fort, för fort!
Mjaaaa..
Känner mig inte lika exhalterad inför detta nu, som jag gjorde häromdagen när jag gjorde halva testet (ett gammalt) lite snabbt hemma och hade 60% rätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar