Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 29 oktober 2012

Extra svårt?

Phu..
Jag lever! Jag överlevde högskoleprovet!
Men de va inte så mycke mer..
Och efter att det var klart har det änna gått i ett!
Kastar in ett inlägg här, emellan de två besöken idag!

Jag hörde att högskoleprovet var extra svårt denna gången..?
Asså, ett högskoleprov är ju alltid SVÅRT! Men, var det extra svårt nu? Nån som vet?
I alla fall..
Jag fick bättre resultat än jag trott och vågat hoppas på, så jag är nöjd! OCH om det nu var så att det var extra svårt, så åker ju mitt slutliga resultat på det hela upp nåt litet snäpp till, så därför tycker jag såhär i efterhand att det gärna fick vara extra svårt!
Om det däremot var extra lätt, eller om jag skrev provet ihop med 49.999 st andra prov-snillen som hade full pott, så åker mitt resultat neråt..

I vilket fall som helst så booooorde det räcka för att ta mig in på Sjuksyrre-linjen, om det kommer se ut som det gjort under tidigare år!
Woooooohoooo!

Dags att sätta på te-vattnet till brorsan!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar