Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 8 oktober 2012

I brygga!

Det har tränats en massa gymnastikövningar här ikväll (inget snusk nu alltså) och jag kände att jag bara MÅSTE kolla om jag kan komma upp i brygga!
De va ju cirka sisådär hundra år sen sist om jag skulle räkna efter..
O jävlar! Jag kom upp!!!
Inte så värst lång över golvet o inte mer än i nån sekund, men jag hann i alla fall imponera på barnen, vilket jag i detta fallet kände va mitt mission nummer ett! Hehe..
Men satan va de sträckte i de stackars otränade baklåren!! Ajaj!
O jag som gick o pratade me syrran om träning häromdagen..
När gjorde jag de sist? Tränade? Typ...aldrig?
Kanske ska ta o damma av mitt Wii o köra ett pass imorn!
Man har ju alltid några oönskade kilon fett på kroppen, o många lösa (mycket oönskade) delar att strama till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar