Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 6 september 2012

Tuttar!

Jag brukar inte titta på andra tjejers bröst (alla mina vänner, jag loooovar)!
Men idag mötte jag o lilltjockis en tjej som hade så urringat så man inte hade nåt annat val än att titta på dem!
OCH hon hade sånnadär runda, fylliga, fina bröst som jag hade innan jag fick korven!
Åh, jag saknar de runda o fylliga tuttarna!
Visst insåg jag inte deras storhet (inte som i stooora, utan mer vackra) då, men nu, när jag ser tillbaka tänker jag på dem med vemod och saknadens darr på läppen! Hehe..
Tuttarna som blev kvar är mest ett par sorgsna stackars taxöron som min älskling brukar daska till i förbifarten bara för att se hur länge efter de dallrar!
Trevligt...NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar