Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 3 september 2012

Shoppingdjävulen!?!?

Jag tror han har tagit mig! Eller är på god väg i alla fall..
I flera dagar har jag gått o drömt om att åka till Ullared o shoppa loss på Gekås o bara köpa en massa onödigheter, för att de e kul!
O så en del julklappar oxå då såklart..
Detta kommer ju inte att ske, för man måste ha pengar för att hitta på sånnahär galenskaper, o de har man inte alltför mycket av när man e mamma-ledig..
O min man tycker inte att mina vansinnes-shopping-turer är så bra, så han vill helst inte sponsra till sånt, den djäveln! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar