Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 14 september 2012

Reklamation?

Idag mailade jag reklamationsavdelningen på köpbarnvagn.se!
Jag e så trött på våran barnvagn som ständigt går sönder! Hela, hela tiiiiiden!!!
Fan!!! Man har ju betalat många tusenlappar för den, just DEN! Som man så omsorgsfullt valde ut bland alla miljoner olika barnvagnar som finns på marknaden! Besvikelsen är stoooor..
Nu får vi se om de tar emot våran skitvagn då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar