Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 19 augusti 2012

Med lite russin o Mariekex kan man komma hur långt som helst!

Jag har upptäckt tjusningen med att muta!
Jag o tjockis va o storhandlade förut.. Gick ju som en dans!
Bara man delar ut rätt mängd russin och Mariekex så kan man ju göra va som helst! Hehe..
Nu har jag panikstädat lite medans ongen sover, i väntan på besök av hjärtats brorsa och dotter!
Fan! Ett litet besök kan ju ta dö på vem som helst när man lever i ett såhär ostädat hem som vi har! Phuuuuu!!
Problemet är att just nu är halva föräldrastyrkan gravt handikappad och ligger enbart på soffan, vilket barnen i familjen tydligen inte tagit någon som helst notis om! De lever rövare som vanligt!
Och mitt i kaoset står en svettig mamma-kossa och frustar med dammsugaren i högsta hugg och stigande, tryck-kokande ånga stigande ur huvudet! Hähä!
Men, alla våra vänner! Ni är hjärtligt välkomna på fika när ni vill! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar