Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 18 augusti 2012

Matte B!

Ikväll har jag suttit o gråtit (okej, inte gråtit tårar på riktigt, men inombords, inne i mitt huvud) över min matte-bok!
Hur kan man va så dum som jag? tänker man..
Hur kan man inte fatta!?
O så sitter älsklingen (som jag för tillfället inte vet om jag älskar så mycke (hähä!)) där o fattar preciiiiis allt, fast han inte räknat matte på typ 15 (?) år!
O så ska han försöka förklara för en hönshjärna som mig, som sitter mitt emot med grusiga ögon och darrig underläpp..
Funkar bra....NOT!
Men, sakta och lite halvsäkert tog jag mig igenom en liten sida i boken!
Bara 7 kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar