Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 30 augusti 2012

Me(ä)n!

Man får inte säga till dem för mycket om bebis, för då får man: Men tror du jag e helt handikappad!? med kränkt min tillbaka!
Därför sa jag inte för mycket när jag lämnade tjockis med pappa o farfar sist gång..
Man vill inte trampa nån på tårna!
O hur slutade de!?
Men en blöja som inte satt på ordentligt o nån som då självklart hade kissat igenom i sängen!
Vem får ta smällen!? Jag, som istället för o gå o lägga mig får stå o byta sängkläder!!
Jag fattar inte!? När vi va på BB fick jag allt berättat för mig, o eftersom jag va ny på området så sög jag tacksamt i mig all info som en svamp!
Varför kan inte gubbarna va likadana!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar