Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 28 augusti 2012

Kvoten ur?

Haha! Roten ur, heter de ju!
Ni fattar att matte inte funkar när man e så trött att man inte ens kan hålla ordning på begreppen elle!?
O nästa vecka har vi prooooov!
Jag dör på prov! Jag tror jag e allergisk!
Saker jag kan, kan jag inte!
Varför? För jag e liiiiivrädd för att misslyckas, och jag är alltid säker på att jag ska misslyckas..
Hmmm..
Positiva tankar!
Nästa veckas prov kommer jag klara galant (eller!?)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar