Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 27 augusti 2012

Kvoten ur mina tankar..

Den är nog noll nu..
Efter att ha sovit bredvid en snörvlande, kvidande bebis hela natten för att sen åka iväg på labb och sen kasta sig hem o mata o lägga bebis igen o sen skriva labbrapport o sen ta upp bebis igen, göda hela familjen, gå promenad till affären, underhålla, bada o natta bebis, så är man inte fräsch i tankarna när man sätter sig ner med sin mattebok..
Alltså är nu kvoten ur andragradsekvationerna = kvoten ur mina tankar som är = 0 nu!
Men imorn är en annan dag..
Idag är det måndag o jag tänker avsluta denna dag med lite tantsnusk i form av Isfolket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar