Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 27 augusti 2012

Att leka med barn i sin egen ålder!

Viggo har ju en tjej som han e lite förälskad i, har han sagt!
Hon e tre månader äldre än honom, o så har hon en storebror som e tre, o typ fräckast i världen!
Viggo älskar att leka med dem!
Eller alltså.. Han säger väl inte så mycke än, men han visar de me sina nyfikna, undersökande, glada blickar! O jag älskar att se när han e sån!
Alltså älskar vi o leka med dem!

1 kommentar:

  1. Åh GÖLLISAR! Förutsätter att du menar min cirkus, vi Älskar att hänga med er med! Peta ut ögonen på Viggo och muta honom med russin ;)

    SvaraRadera