Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 30 juli 2012

Sjuk???

Har jag tid att bli sjuk nu? Neeeej!!
Jag vaknade me apont i magen igår o världens huvudvärk!
Klarade knappt av att få i mig nåt på hela dagen.. O på kvällen fick jag värsta feberfrossan o låg o mådde skit på soffan..
Gick o la mig supertidigt o kände mig bättre idag, så idag har jag kört racet o fått gjort allt som jag hade tänkt + lite till..
Bland annat va jag o tog prover i förmiddags, som jag måste göra varannan vecka nu i samband med att jag startat med min nya medicin..
Senare ikväll ringde Dr Dan upp mig! Tror ni inte på FAN att jag visat dåligt på proverna!?!? Hade en hög snabbsänka som tyder på någon typ av inflammation eller infektion i kroppen.. Är det inflammation (vilket det kan vara i min axel, för jag har haft ont i den i några dagar med ignorerat det i hopp om att den ska gå över av sig själv, men idag har den gjort så ont så jag knappt kan lyfta armen ifrån kroppen o måste stöna redigt varje gång jag ska lyfta upp min lille tjockis) så är det inte så farligt.. Då äter jag antiinflammatoriskt o så blir de bättre (förhoppningsvis).. Är det däremot en infektion kunde de tydligen va lite farligt o svårt att bli av med när man tar sån medicin som jag tar, så då måste jag åka in o träffa Dr Dan, SNARAST! Detta resulterar i att jag måste gå o ta nya prover imorn (har jag tid? Nej) o visar de dåligt så blir de ett besök hos Dr Dan på onsdag.. Har jag tid? NEEEEJ!!
Jag förklarade för honom att: JAG SKA GIFTA MIG PÅ LÖRDAG!!
Men de va liksom ingen undanflykt!
Åh, vilken dramaqueen jag e nu.. Hehe.. Men de e faktiskt stressigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar