Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 30 juli 2012

Guldbrev.se!

Vi testade ett annat företag! Samma principer som de andra jävla skit-företaget, men de verkade lite mer medgörliga, så vi gjorde ett försök!
Och visst försökte de lura oss, men eftersom jag var väl påläst var de lätt att ringa o påpeka de lilla felet på ca 600 kr!
Så Guldbrev.se funkar om man vill sälja guld, om man läser på deras villkor ordentligt o säger ifrån när de försöker lura av en pengar!
Vi fick 600 kr mer för vårt guld jämfört med vad vi skulle fått från den guldaffär som gav mest här i Trollhättan.. Ja, o 600 kr e ändå 600 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar