Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 14 juni 2012

Varannan dag!

STOPPA PRESSARNA!
Eller nej förresten.. STOPPA HELA VÄRLDEN!!!

Min älskling jobbar nästa vecka också, och sen har han semester.. Och vet ni va han har lovat mig??? 
Ta nu fram papper och penna och skriv upp detta i eran intresse-bok!
Han har lovat mig att vi i de nio veckorna som han har semester ska gå upp med Viggo varannan dag! 
Fattar ni!? 
Sovmorron varannan dag, HELA SOMMAREN!

I´m in heaven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar