Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 4 juni 2012

Trollbunden

Min älskling läser ganska mycket, i omgångar!
Det gjorde jag med, jämt, innan jag fick barn...
Nu hade hjärtat inget att läsa, så han tog första boken i min Isfolket-serie, mest för att han inte hade nåt annat, och för att jag tjatade på honom att han skulle ge dem en chans!
Det är trots allt de bästa böckerna jag läst i hela mitt liv, och då har jag nog läst ett par tusen..
Och som första boken antyder, så vart han Trollbunden! Nu är han redan inne på tredje boken, och älskar dem!
Själv blev jag såååå sugen på att läsa om dem! Var säkert tio år sen sist..
Och nu när jag har ont i min dumma fot och ska lägga den i högläge så fort jag får tid, så passar ju inget bättre än att läsa lite bok under tiden!
Om jag inte håller på med mina wedding plans såklart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar