Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 29 juni 2012

Svensexaaa!

Äntligen fick jag avslöja hemligheten som jag har gått och burit på i ett par veckor nu, för min älskling!
Phuuuuuuu!!!
I förmiddags kom de o hämtade den stackaren!
Helt ovetande var han, och hamnade i nån sorts chock när hans kompisar plötsligt stod samlade utanför dörren!
Ta på dig denhär, sa de och kastade en liten yttepytte mankini på honom! Hehe..
Han hann liksom inte reagera, utan började direkt klä av sig! När han hade kalsongerna kvar så frågade han om han fick ha dem kvar.. Nej, fick han till svar.. Okej, svarade han och näckade, precis i ytterdörren! Jag blev generad och ställde mig i vägen för honom, så inte alla grannarna skulle se!
Men när han sen fått på sig den lilla dräkten så såg jag att det inte var nån ide att jag ställde mig i vägen.. Den lämnade inte mycke till fantasin!
Och sen var det inlines på, och så var det bara och köra!

Han fick med sig en ryggsäck med lite kläder och snus, men jag insåg för sent att han inte fått med sig några skor!
Hihi!
Det blir inlines hela kvällen för honom, och imorgon också..

Jag hoppas han överlever!

1 kommentar:

  1. oj, haha han har säkert superkul. Min man överraska dom med äggkastning hihi

    SvaraRadera