Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 juni 2012

Inline-Borat!

Nu har han kommit hem!
Min stora älskling..
Återhämtad? Nääääää... Han börjar väl bli sig själv, men de krävs nog en natts sömn innan han e helt hundra igen.. Hehe..
Jag har fått se ett par bilder och fått lite återberättat för mig..
Han vart tydligen lämnad strax efter att de hämtat honom igår.. Han fick åka inlines i sin mankini helt ensam in till stan! Fniss fniss..
Och människorna som han åkte förbi tittade liksom bort, i avsky(?).. Haha! 
Inne i stan fick han gå in på More than love och bli omsvidad.. Ett par nätkalsonger (eller trosor?), ett par knästrumpor i kasslernät och ett par toffsar på bröstvårtorna.. Och sen fick han sätta sig på gågatan och sjunga en sång för människorna på Backstage!
Hihi! (hela tiden så var han nykter också, vill jag bara tillägga)
Sen bar det av till Skara och Rocka-billy-festival, och efter framkomsten verkar det mesta vara ett enda blurr.. Ja, då började supandet, och efter alla pinsamheter så kanske man måste dricka lite extra mycke.. Va vet jag?
Idag kom han insmygandes med rödsprängda ögon och bakfylleångesten from hell!

Jag vill SKRATTAAAAA!!
Men jag tror jag väntar till min möhippa är över.. Om jag får någon..? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar