Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 25 juni 2012

Orolig barndom?

Vi ska byta rum igen.. Korven ska få storasyrrans rum, vi ska få tillbax vårat gamla rum o storasyrran ska få vårt! Detta innebär ny säng till oss (yey! Finally!) och till storasyrran! Här ska oxå tapetseras en vägg och vi måste flytta på en del möblemang! Detta blir hjärtat väldigt stressad av.. Ommöbleringen! Så fort jag vill flytta på en liten mini-sak här hemma så säger han att de måste bero på att jag hade en orolig barndom elle nåt! (hehe..) Hemma i huset i lödöse där han spenderade sina första ca 20 levnadsår stod allting på EXAKT samma ställe hela tiden, minsann! Ibland e han rolig min gubbe, för gubbe, de e han så mycke så de blir skrattretande ibland! O jag ÄLSKAR de! :) Gonatt mina fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar