Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 25 juni 2012

Fixarsemester!

Hjärtat började semestern med att ha ångest över allt som behöver göras..
O visst.. Här finns en MILJOOOON saker att fixa med! Men att ha ångest över det och bara sitta på en stol och gräma sig är inte riktigt min grej!
TA TAG I DET! Ja, så vi började rota runt bland alla tusen sladdar och laddare och fan och hans moster som vi har här! Rensa rensa rensa! Nu har vi en halv sopsäck full med en massa sladdar som har legat och stökat i våra lådor här i snart tre år, som jag ska slänga på tippen idag, innan jag åker till frissan!
Ååååh, så härligt det känns när man har rensat sådär!
Sen har vi nio veckor med ledighet på oss, att rensa i resten av lägenheten..

Frissan förresten!
Jag ska se om jag kan utöka håret lite inför bröllet.. Idag ska jag till frissan och se över mina alternativ!

Nu är hjärtat och storasyster i målaraffären och köper tapeter! Operation byta sovrum har så sakteliga startat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar