Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 2 juni 2012

Möhippa...!?

Alltså, man vet ju inte ens om man kommer att få sig nån möhippa.. 
Men för säkerhetsskull vill jag bara säga:
MAN SKA VARA SNÄLL MOT SINA KOMPISAR!

Själv har jag aaaaalltid varit snäll (nästan i alla fall).. Kanske inte var så jättesnäll mot min syrra, men då var jag ung och dum liksom! 
Jag kan ställa upp på nääääästan va som helst!
Men största skräcken är nog att behöva klä ut sig o se ut som fan liksom! Eller att behöva sjunga.. Eller köra stå-upp-komik på trollhättans torg, typ..
Såhär elak va jag mot min syrra, för ca 6 år sen.. 
Tur som satan att jag har världens snällaste, bästaste syrra, som går me på de mesta! Hehe..
Men vem gör inte de när det är möhippe-tajm?

1 kommentar:

  1. Ha ha detta kommer jag ihåg så väl. Roligt va de!

    SvaraRadera