Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 3 juni 2012

Big brother finaaaaal!

Jag vet att man vid min högt uppnådda ålder inte får titta på big brother ostraffat, men jag kan fan inte låta bli! Jag e fast!! O jag får såååå mycke skit för de härhemma! Hehe.. Nu e de final!! O jääää.. Hejja Hanna!! :) De roligaste hade varit om hon lyckades få Rodney ordentligt på kroken, så får han bli bonuspappa till hennes två ungar! Eller inte förresten.. Stackars ungar! Hihi! Jaja.. Idag hejjar vi på Hanna! O lite Amandus..

1 kommentar:

  1. Yesss hon vann! Tycker oxå de med Roddan är sååå kul. Syns ju på hela honom vad han känner :)

    SvaraRadera