Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 8 maj 2012

Vredesutbrott!

Jag fick ett helt galet vredesutbrott förut (jorå, även jag kan få det ibland)!
Men istället för att skrika och gapa och kasta saker runt mig (som jag gärna vill göra ibland, men som jag ändå nästan aldrig vågar) så drog jag på mig skorna och drämde igen dörren efter mig och tog mig en mycket rask promenad i spåret!
Och jag tror det var bra.. 
Min träningsvärk känns lite mjukare för tillfället! 
Och vreden gick jag av mig på halva vägen!

Värsta bra receptet! Detta ska jag nog fortsätta med, om jag blir såååå arg igen vill säga!

Hoppas på förskoning imorn, både från regn och träningsvärk! Men två saker är kanske för mycket att be om..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar