Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 17 maj 2012

Skit, de luktar skit!!

Alltså! I am a mother of routines!
Men min unge verkar inte ha fattat detta, för han skiter på de mest idiotiska tiderna!
Inatt, IGEN!!
Jag va uppe o gav honom nappen o tyckte de luktade prutt, men han somnade ju om, så jag tänkte väl inte på de..
När han sen väcker mig igen, vid 05.30 inser jag att han har bajjat! Hur länge har han legat me den skiten där?
Usch, jag fick ont i mitt mamma-hjärta!

O nu då? Jo, han skiter i vagnen på väg TILL affären, så vi går runt därinne o sprider en stickande bajslukt runt oss..
ONGE!

Men nåt som va bra va att jag köpte några folköl till min älskling att avnjuta till hockeyn ikväll, o jag fick visa leg!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar