Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 25 maj 2012

Punka!

Jag vet inte om jag skrivit om detta förut, men de skiter jag i!
Jag är pissad på detta nu!!!
Sen oktober så har jag haft punka på mina barnvagnsdäck säkert 10 gånger!
Hallååååååå??? Ska det vara så?
Varje gång jag ska gå ut och gå så är det punka på nåt av de förbannade däcken! Och jag är så trött...
Man köper en dyr barnvagn i märket Crescent och tror att den för så många tusenlappar ska hålla länge och bra.. Men ack så fel man hade..
Punka hundra gånger (märkte ni nu i skrivandets gång att antalet steg från 10 till 100? Hehe..) OCH så har fästet till sufletten pajjat så vi har fått byta ut den..

Jag har tröttnat!
Nu har jag mailat Crescent direkt och klagat.. Får se om man får nåt svar eller om de bara hänvisar mig till återförsäljaren..

Jaja.. Nu har lagningskittet tagit slut, så vi får gå till skolan med punka på vagn-helvetet!!! Tur som satan att solen skiner!

1 kommentar:

  1. Du har nog bara haft otur. Har haft 2 punkteringar på 4år

    SvaraRadera