Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 25 maj 2012

Jag hjärtar Crescent!

Man ska minsann vända sig till tillverkaren direkt!
Det fick vi tillslut göra med vårat badkar då vi väntat på några skruvar i en månads tid.. När vi väl ringde Gustavsberg så låg skruvarna i brevlådan dagen efter!

Denna gången skickar Crescent mig tre stycken nya hjul, medans återförsäljaren tyckte att jag skulle gå och KÖPA nya slangar..

Hallå!? Jag har för fan betalat för en vagn, med hela slangar, eller!?!?! 
Jäjä.. Skit i dem nu!
Jag är superdupernöjd med bemötandet man fick på crescent! Ska bli sååååå skönt att slippa alla dessa punkteringar!
Räknade ut att vi har haft ca: 8 stycken, på 7 månader! På olika däck, och på olika ställen i däcken!
Jag säger då de..
Nu kanske man kan gå ut och gå UTAN att det är punka vareviga gång!!

Imorn ska vi till hjärtats mormor och morfar som firar diamantbröllop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar