Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 12 mars 2012

Vågen vs. Lotta 1-0!

Det är konstigt! När jag väger mig mitt i veckan så kan vågen visa -4,5 -5 kg sådär.. 
Men så kommer måndagen.. 
The big invägningsdag som är helt avgörande för fruktsallad eller inte.. 
Och va säger vågen då?? -3,5 kg! Sjuuuuukt! 
Jag ska FAN väga mig en gång till idag bara för att!! 

 Idag ska jag o lilla fisen dejta de andra mammorna i föräldragruppen! 
De ska bli kuligt! 

Sen ska jag åka till tygladan o köpa blått tyg till dopklänningen.. Han ska då döpas i min gamla dopklänning, den lille stackraren! Hehe.. 
Men senaste dopet som den va med på var min systers minsta tjej Ida, så nu är innertyget gult.. 
Det ska han INTE behöva ha! Han har nog me sitt gul-orangea hår som växer bakom öronen (som han ärvt från mig)! 
Blått tyg it is! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar