Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 12 mars 2012

Tråkigt?

Jag funderade lite här precis.. Och kom fram till en mycket trevlig insikt!
När man har små barn så har man aldrig tråkigt!
Mitt i all stress och planering av diverse trevliga saker så kanske man får andas lite då och då, men då bara man njuuuuuter av "tråkigheten".. (om man får säga så?)
Resten av tiden bara flyger förbi, och fantastiskt nog så har man verkligen aldrig tråkigt!!

Extra kul har man när ens barn är nöjda och glada! Jag busade med lilla knorren så han skrattade så han kiknade förut! Det var superkult, och det värmde i mitt lilla hjärta!

En sak som kan tyckas tråkig är att jag inte fick jobbet som jag var på intervju på.. 
Haha! Så fel man kan ha!
Man undrar direkt: Är jag kanske lite ful of myself?
Kanske det kanske.. 
Eller så hatar hon mig, den ena tjejen som var med och intervjuade, som jag tror jag har gått på samma skola som.. 
Det råkar nämligen vara så att jag inte gillade så särskillt många människor när jag gick i skolan.. Jag gillade bara dem som jag var nära vän med, typ.. Resten ogillade jag, och var inte direkt sen med att visa det..
Superhäftig tonåring som man var! Mohahaha!!!
Sviter man får betala för såhär flera år efteråt..
Eller så bara gillade de mig inte.. Men är det verkligen möjligt? ;)

Igår bokade vi en minisemester! Till Daftö camping ska vi med ett par kompisar i mitten på juli!
Det ska bli superkult!

Idag har jag sytt så fingrera blöööör! Innertyget i den lilla dopklänningen ska bytas ut till blå såklart!
Men det är inte riktigt klart.. Får ringa in svärmor senare i veckan!
Köpte ett par sug-in-strumpbyxor idag med! Hoppas de gör de underverk som paketet lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar