Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 3 mars 2012

Tidig lördagsmorgon!

Jag undrar om inte barnen i denna familjen har gaddat ihop sig emot mig!? 
Den ena vaknar fem, men jag lyckades få honom o somna om till kvart i sex.. Men då gick de inte längre, så då fick vi gå upp o käka frukost o kolla på pantertanter! 
Sen blir han trött igen, den lilla skiten.. Och så vill han somna om vid kvart över sju.. 
Men vem vaknar då? Jo, storasyster! Haha! Jag trodde jag skulle få gå o lägga mig en stund till, men tji fick jag! Barnen e på sitt jävligaste humör mot mig! Hehe.. 
O pappa har jobbat eftermiddag, så jag kan ju inte väcka honom heller.. Det tror jag strider mot husfridsreglerna! 

 Idag ska jag o storasyrran åka o köpa skor till henne! Pinsamt nog har vi inte haft några skor till henne nu när det vart så varmt i veckan.. Alla skor från i höstas e för små! Ah, så man har ju fått skämmas o lämna henne i skolan me gummistövlar på! Pew! Det ska det bli ändring på idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar