Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 3 mars 2012

Drömmarnas drömhus!

Vi har kommit på att vi nån gång vill köpa oss ett hus! 
Kanske inte just nu, men nån gång! Då börjar man att gå på visningar, och det har vi varit på idag! Vi har varit o tittat på drömmarnas drömhus! 
F******n att man inte e mångmiljonär säger jag bara!! 
Okej, de kanske va ett hus way out of our budget.. 
Men man måste ju få drömma lite! O drömt har vi verkligen gjort idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar