Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 15 mars 2012

Morgonstund..

Sitter och njuter lite extra av mitt morgonkaffe idag! 
Knorren har somnat om och de andra två ligger och snarkar och sover!
Myser med min kopp kaffe, kollar på rixmorronzoo och uträttar lite nyttigheter (eller onyttigheter) på datorn..
Härliga morgonstund!

Men det behövs lite laddning inför dagens babysim!
Även om det är en mycket trevlig och mysig tillställning, så är den väldigt stressig och svettig också! Phu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar