Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 14 mars 2012

Byta blöja!

Jag har börjat me en ny kvällsrutin.. Innan jag går o lägger mig så byter jag blöja på en sovande Viggo, för annars kissar han igenom.. 
Men varje gång jag gör det så vaknar den lilla knorren, trots att jag är försiktigare än försiktigast! 
O minen han ger mig när han vaknar är obetalbar! Han ser så nöjd o glad ut i sina sömndimmor där nere i sin säng! O när bytet e klart så pussar jag lite på hans kind, o sen somnar han om.. 
Underbart! 
 Nu kan jag somna gott! 

 Annars är dagarna hektiska nu för tiden! Jag har minsann inte ens hunnit väga mig, sen i måndags!! Att ha dop är stressigt! 
O imorn e de fullt upp igen! Först babysim, sen ska jag till sjukan o få lite knark o så ska vi på en ny husvisning! Phu.. 

 O idag har vi ju blivit med hamster oxå! Hehe.. Storasyster vill såååååå mycket ha ett djur! Hamster va de vi kunde sträcka oss till.. Mysan heter den.. Får se hur länge hon e intressant! 

 Nu måste jag få lite skönhetssömn! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar