Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 7 mars 2012

Fusk/belöning

I förmiddags var jag o Viggo o fikade hos en god vän, och som vanligt så bjöds där på en massa gott.. Snäll som man är så kan man ju inte tacka nej (fast ärligt talat var det inte av snällhet som jag åt av gottan, utan av ren egoism)! Ja, då får vi se på måndag va vågen tycker om detta.. Cytomierskan säger ju att det är okej att få "återfall" för man faller bara ur ketosen i ett par timmar.. Några timmar helt utan kolhydrater bara, så är man där igen! Åh, mmmmm va smarrigt det var! Idag har vi oxå varit på dopsamtal! Shit, den prällen vi ska ha är verkligen fantastisk! Han kommer att få viga oss en vacker dag! Fniss fniss.. :) Imorn är det återigen dags för ett besök hos underbara doktor Dan! Han ska ge mig en helvetes-spruta i höger ljumske, för den har bråkat ordentligt med mig i sisådär 3 veckor nu.. På tal om det så äter jag ju faktiskt kortisontabletter, o de kan man ju bli rätt tjocker utav! Tänk va smal o smärt jag kommer bli när jag får sluta med dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar