Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 6 mars 2012

Dopklädsel!

Det börjar närma sig dop för den lille knorren! (nästa helg närmare bestämt)
Idag ringde syrran och berättade att dopklänningen är funnen! Då började jag genast fundera över min egen klädsel såklart, och provade lite kläder ur min garderob!
Men, vad är det som putar ut här och hänger över där??
F L Ä S K !
Jag inser att jag måste köpa mig ett par sånna där nylonstrumpisar som suger in allt överflödigt fläsk och håller det på plats, eller så får jag köpa en helt ny outfit i storlek större!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar