Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 1 mars 2012

Babysim!

Min lilla älskling har varit sååå duktig idag! Han va så trött i morse att han somnade en liten stund, men jag fick snart väcka honom, för det var dags för mat innan vi skulle iväg o simma! 
 Väl i bassängen trivs han som fisken i vattnet, verkligen! Stoooora ögon tittar man på de andra bebisarna med! O så får man vatten över huvudet, men det blinkar man bara bort! Men efter ungefär 20 min så blev det föööör mycke för lilleman, så det kliades i ögonen som aldrig förr, o så blev de lite gnäll.. 
Men inget mer! 
O efteråt satt han så snällt i sin barnstol o tittade på mig när jag duschade o gjorde mig i ordning! Min lilla gulleskrutt! 
 Väl hemma så somnade man nästan med grötskeden i munnen! Hehe.. Det är jobbigt att simma!

2 kommentarer:

  1. Går ni på samma babysim som Moa och Emma? :)

    SvaraRadera
  2. Hmmm.. Svårt o säga! Trots att vi sjunger en jättegullig namn-sång så lyckades jag inte lägga alla namnen på minnet tyvärr.. Jag ska lyssna extra noga efter de namnen nästa gång vi är där! :)

    SvaraRadera