Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 29 februari 2012

F-R-U-K-T-S-A-L-L-A-D-!-!

Som ni säkert redan räknat ut så e de ju bara bluff o båg att jag skulle väga mig en gång i veckan! Jag väger mig nästan varje dag (besatt som jag är)! Men gissa min glädje idag när jag vägde mig (visserligen på ganska tom mage) o ser att jag nått mitt första delmål!!! 
Jag har gått ner 4,3 kg minsann!! 
 Fast dagens vägning räknas alltså inte egentligen, utan det är först på måndag jag kan belöna mig själv (om vågen e lika snäll emot mig då).. 
Men jag ska säga att jag räknar KALLT med att det blir fruktsallad på måndag! En skitsak jag upptäckte på Ica idag var att mitt sockersug finns kvar (mer än nånsinn).. Alla LCHFare pratar om att "efter två veckor kommer du vilja spy åt socker och sötsaker"! 
 Åt helvete med er!!!! 
 Jag e en beroende-människa! Jag blir BEROENDE av saker och ting! Och det hjälper fan inte att hålla upp i två veckor! Jag e nu mer sockersugen än nånsinn!! Så sockersugen att jag fick bita ihop när jag gick förbi fruktavdelningen förut..

Men en till bra sak med dagen är att jag kommit på vad jag ska köpa till min älskling i 32-årspresent!! Wiiii, han kommer älska det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar