Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 6 februari 2012

Näsfrida, automatisk tvålportionerare och Dags att bli smal!

Vi var hemma hos ett par kompisar igår.. Av dem fick vi en Näsfrida (tack så jättemycket!).. Det är en liten mojäng som man stoppar in i Viggos näsa, och så suger man ut snoret.. Vi provade den förut, och den e ju huuuur bra som helst!

Samma kompisar hade även en apparat på diskbänken, som portionerade ut tvål! Man bara stack in handen under den, och vipps, så hade man en lagom stor klick med tvål i handen! 
The luxury!!


Inte nog med det! I deras bokhylla stod Katrin Zytomierskas bok Dags att bli smal, som jag såååå gärna vill ha!!

Ah, så idag när Hjärtat var och storhandlade så hade han med sig boken hem! 
Han hade även köpt en tvål-portionerare! 
Mycke nya, BRA GREJJER, nu! Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar