Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 20 februari 2012

Invägning!

Jodå, det verkar allt funka! En vecka senare har jag gått ner 2 kg!
Fortsätter det såhär så kommer jag nå min önskevikt innan utsatt datum! 

O så var det ju måtten.. 
Hmmm.. Exakt vaaaar på magen mätte jag sist gång? 
Nu tyckte jag att jag efter några försök hittade det tjockaste stället på magen, och där va jag ändå 3 cm smalare än förra veckan! 
Me like!!! 
Även låren verkar ha tappat 2 cm! Ja, o magen o låren är ju de två största problemomårdena, så detta var ju mycket trevliga besked! LCHF it is ett tag till verkar det som! 

 Imorn ska Viggo göra premiär på Leklandet! Ooooh, va spännande de kommer bli!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är, heja dig!!!

    Använder du bara boken för inspiration eller nån annan receptkälla också? Vad behöver man ha hemma, som man inte normalt har (typ fiberhusk)? Vad har du ätit i veckan? Hur gör du med mellanmål och så? Äter H också LCHF och om inte - är det lätt att laga samma mat men typ komplettera m pasta el liknande? Maaassor med frågor! Nu får du skriva ett utförligt peppinlägg känner jag! ;)

    SvaraRadera