Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 19 februari 2012

Extrakul mellolördag!

Vi slog på stort igår o bjöd in familjen Dahl till melodifestival-mys och lite middagssällskap! 
De kom, me barnstol o allt! 
Ja, som småbarnsförälder må man minsann komma förberedd, de har man ju fått lära sig! 
Viggo orkade inte mer än 45 min ungefär, sen stensomnade han.. Men resterande personer var de full fart på! Kuligt! :) 
När jag tänker efter så vet jag inte ens vem som gick vidare igår, mer är Björn ranelid (What???)! Men va gör väl det när sällskapet är desto trevligare? 

 Nu ser vi fram emot hockey-kväll i uddeballa! 

Idag har viggo sett till o sova bort just den tiden då solen faktiskt varit framme.. Men nu e de snart matdags, o sen ska vi nog ta på oss o gå ut en stund! Andas in "vårluften"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar