Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 13 februari 2012

Dag 1!

Äntligen är den här, första dagen med LCHF!
Jag har liksom läst boken och laddat i en hel vecka nu, så denna dagen kunde inte komma snabbare!!
Jag firade första dagen med att äta LCHF-plättar till frukost! De var faktiskt inte helt dumma.. Sen var ju grädden och bären till suuuuupergoda såklart!

Invägning har även skett idag..
Och eftersom jag frossat som en galning i helgen, som uppladdning inför starten, så hade jag sälvklart gått upp ytterligare ett kilo!
Vänligen kom ihåg det! Hur jävla förbannat enkelt det är för mig att gå UPP i vikt! Räcker nästan att jag känner lukten av choklad, så har jag gått upp ett kilo OCH fått två finnar på hakan!
Vi ska nu se om det är lika lätt för mig att gå ner i vikt.......

Lunch idag blir fläskfile i gräddig och ostig champinjonsås och några smördränkta brysselkål till det!
Middag, vet ej..

Vafan e de som händer på Nyhetsmorgon?? Vad gör han/hon? Sjunger eller vaaaad??

1 kommentar:

  1. Mums, såg gott ut! Recept? :)

    Lycka till, det kommer gå aaaasbra! Kram!

    SvaraRadera