Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 13 februari 2012

Dag 1 wrappas ihop!

Sådär ja! Dag 1 med LCHF går mot sitt slut, o för att wrappa ihop den får jag väl säga att jag har klarat mig rätt bra, trots en del frestelser..
 Middag idag blev kyckling i ugnen med en massa vispgrädde o ost.. Sååååå gott! Nu sitter jag o slickar mina sugen-på-sår med lite hallon-te o en babybell-ost!
 Köpte ett måttband när jag storhandlade förut.. Nu har jag mätt mig! Hmmm.. Man e ju ingen fotomodell precis.. Men de ska jag banne mig bli! (nästan i alla fall)
Annars har jag lite huvudvärk o e såååå trött! Men de hade jag ju blivit varnad för innan, o de e tydligen helt normalt! Tidig sänggång ikväll känner jag (helst typ nu)!

 Imorn har jag fått tid på barnmottagningen för lilla tjock-fisen som har varit förkyld i en månad nu! Lite dålig tid, så jag ska försöka boka om den imorn bitti! Men i alla fall! De ska bli skönt att nån tittar på honom i alla fall! Nu måste jag sluta innan ögonen dunkar ihop! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar