Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 19 januari 2012

Ursäkt?

Här sitter jag på sjukan med en slang i armen o blir fullpumpad med dyrbar medicin!
Mmmm, härliga tider!
 Sist gång jag fick mig en kur var i maj 2009.. Sen kom en liten graviditet i vägen! Hehe..
Ja, så det senaste året och ett halvt har kantats av diverse krämpor lite här o var i kroppen..

 Men, nu hoppas jag att det är slut med det! Nu ska jag bli frisk för ett tag! Men, då finns de inte längre några ursäkter.. Då mår mina leder bra, o jag kan ge mig ut o springa.. Jajjamen!
Nåt måste jag ju fan göra åt sladdret på magen! O rumpan.. O låren!
 Löpning får de bli! Vårruset (eller pattskvalpet som en del kallar det) here I come! Under 30 min är målet! 

Förresten fick lilla älsklingen inte sin vaccination igår, för han e så suuuuk! Den lilla förkylda stackraren! Nytt försök nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar