Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 17 januari 2012

Grattis...

...Viggo på tremånadersdagen!!!! Som vi har väntat på denna dag! Det är NU tarmfloran är färdigutvecklad! Det är nu som han ska vända på en hand o bli lugn som en filbunke! Hehe.. Men ärligt talat så är han redan mycke bättre! Jag sa senast i fredags att han nu är ett riktigt mönsterbarn (o så skrek han oavbrutet i en timme sen)! I alla fall, idag fyller mitt lilla hjärta (den tooooola pojken) tre månader, o de firar vi med BVC-besök o sprutor imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar