Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 14 januari 2012

Uppsagd!

Jag har glömt o berätta om att jag blivit uppsagd juh!
Eller.. Min uppsägning börjar ju inte löpa förrän jag är tillbaka från min mamma-ledighet, för nu FÅR de ju inte säga upp mig..
Hehe.. Man undrar ju lite.. Va är det de har gjort nu då??
Jaja.. Såhär ser ju systemet ut..
Sånt är livet!
Och för att vara helt ärlig så var jag ganska övertygad om att det inte skulle finnas något jobb kvar till mig redan när jag gick från jobbet i maj, så jag har redan tidigare ägnat mig åt en av mina absoluta favorit-sysselsättningar, att söka jobb!
Eller alltså! Jag har inte handgripligen sökt nåt jobb eftersom jag måste (o vill, vill, vill!) vara hemma med min lilla knodd ett tag till..

Men framåt sommaren tänker jag på riktigt söka ett nytt jobb, och får jag ett då så tänker jag nog hoppa på det tåget..
Ingen blir lyckligare än min stora älskling då, för han vill, vill, vill vara pappa-ledig! Hehe..
Fast han vill nog ha lite semester tillsammans med mig också..
Förresten kostar en stuga på Gotland under högsäsong 8000kr/vecka att hyra.. INTE okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar