Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 14 januari 2012

Duktig!

Idag har jag varit duktig och lagt ut TVÅ annonser på tradera! Lite spännande är det nu faktiskt.. Undrar om man får nåt bud!
I alla fall.. Annonserna jag lagt ut är två overaller som jag köpte på tradera själv för några månader sen till Viggo, men som han nu har vuxit ur..
Varför ska de ligga här och skräpa? Varför inte sälja dem vidare?
Så jag var såååå duktig när vi var på Jätten och köpte lördagsgodis förut (börjar bli riktigt bra på att handla med Viggo nuförtiden också.. Rutinerat!) att jag kollade upp vad sånnadär vadderade kuvert kostar, som man kan skicka de små overallerna i!
Happ! Nu är det väl bara o hoppas att nån behöver hålla en bebis varm i vinter då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar