Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 23 december 2011

Rutinerad!

Man börjar minsann bli rutinerad småbarnsmamma!
Förut, när den lilla korven va i sitt allra bästa sov-mode o vi va ensamma hemma, så drog jag med mig honom i den lilla korgen på hjul, in på toaletten o duschade med honom därinne!
O visst gick de kanoners! Han sov så gott i duschångorna! O sen när håret var tvättat så blåste jag det OCH plattade det! O hela tiden låg den lilla mysen o snusade så sött i sin korg!
Shiiiit vilken lyx! Duschat OCH fixat håret har jag inte gjort på evigheter!

Va jag gör nu?
Nu sitter jag o njuter av min fräscha lukt o min snygga frisyr! O jääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar